top of page
Awakening the world one hoodie at a time ✨ Gratis verzending vanaf €75 🚀
Het pad naar antwoord
Waarom dwalen als je hier de magische kaart van antwoorden kunt vinden? Pak je speurdersmuts, volg het spoor van kennis en bewandel je pad naar hét antwoord!

-
Zijn de producten direct leverbaar?Ja, onze producten zijn direct leverbaar en worden bijna altijd binnen 24 uur verzonden. Zodra je een bestelling plaatst ontvang je een bevestiging van jouw bestelling. Vervolgens gaan wij druk aan de slag voor jou omdat ieder product speciaal voor jou wordt gemaakt. We streven ernaar om ieder product binnen 24 uur te verzenden, in uiterste gevallen kan dit uitlopen naar 48 uur. Je krijgt van ons een headsup zodra jouw bestelling is verzonden is. en wordt binnen een paar dagen bij jou thuisbezorgd.
-
Bieden jullie garantie op de producten?Nee, wij bieden geen garantie op producten. Dit omdat wij geen elektronische apparaten of dergelijke verkopen. Uiteraard kan het voorkomen dat het geleverde product een defect of fout bevat. In dat geval krijg je van ons natuurlijk gewoon een nieuw product opgestuurd. Wil je hier meer over weten? Kijk dan even op de 'Ruilen & retouren' pagina.
-
Wat kan ik doen als het product een fabrieksfout heeft?Wat vervelend! Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er bij het maken van het product een fabrieksfout in is gegleden. Geen zorgen, wij gaan er namelijk voor zorgen dat je het gewenste product, alleen dan zonder beschadigingen of fabrieksfout(en), alsnog krijgt. Mocht je een dergelijk product hebben ontvangen we willen je vragen om contact met ons op te nemen. Probeer hierbij je ordernummer te vermelden zodat we je nog sneller een oplossing kunnen geven. Bij eventuele beschadigingen door transport of fabrieksfout(en) leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer weer defect aan? Die kans is heel erg klein. Maar dan betalen we natuurlijk jouw volledige aankoopbedrag terug.
-
Zijn er maatinstructies beschikbaar voor kleding?Ja. Alle kledingstukken zijn voorzien van een maattabel zodat je zeker weet dat jij de juiste maat besteld! Ook geven we bij diverse kledingstukken een specifiek advies, wanneer je bijvoorbeeld voor een 'loose fit' wilt gaan geven we je de tip om een maatje groter te bestellen.
-
Hoe maak ik een account aan?Wat leuk dat je 'n account bij ons wil aanmaken! Dat kan twee dingen betekenen; of je steund de missie naar verlichting, of je gaat 'n goodie bestellen. Van beide worden wij blij enneh.. jij ook natuurlijk! Je kan 'n account aanmaken door te klikken op het poppetje rechtsboven in beeld. Vanuit daar kan je inloggen of een nieuw account aanmaken. Je kan ook gewoon hier op klikken, da's net zo makkelijk. Wil je iets uit de shop bestellen? Eerst effe inloggen! Dan weten wij zeker waar we jouw bestelling naartoe moeten sturen en spaar je gelijk gratis mee voor die goeie Karmapunten ;) Voordelen van bestellen via onze shop op ‘n rijtje: Gelijk bevestiging van je bestelling in je account en dus nooit meer hoeven wachten op 'n bevestiging via mail. Alle bestellingen, facturen en andere dingen wordt opgeslagen in je account. Da's handig voor herhaalbestellingen. Statusoverzicht van je bestellingen (mét Track & Trace). Overzicht van je bestellingen op één plek. PDF-facturen downloaden.
-
Welke betaalmethoden accepteren jullie?Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden: iDEAL Bancontact Creditcard / Meastro PayPal ApplePay Klarna Klarna Afterpay Bitcoin Alle betaalmogelijkheden zijn voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaling en er niets kan gebeuren.
-
Wat is de levertijd?Heb je jouw nieuwe magische kledingstuk of spiri-wiri goodie gevonden op de website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling vrijwel altijd binnen 24 uur wordt verzonden. Je ontvangt een e-mail van ons zodra je bestelling is verzonden, waarna je gemakkelijk de voortgang van jouw bestelling kunt blijven inzien. Meestal wordt jouw bestelling binnen een paar dagen bij je thuisbezorgd.
-
Wat zijn de bezorgkosten?Is jouw bestelling boven de €75,00? Dan is de bezorging voor jou helemaal gratis! Is jouw bestelling onder de €75,00? Dan betaal je een vaste prijs van €4,95 aan verzendkosten.
-
Hoe kan ik producten omruilen?Als je het door jou bestelde product wil omruilen voor een andere maat of kleur, is dat geen enkel probleem! Vul dan ons contactformulier in, vermeld hierbij altijd je ordernummer en laat ons weten welk product je wilt ruilen, en waarvoor je het wilt ruilen. Wil je een andere maat, of een andere kleur? Of misschien wel een heel ander product? Laat het ons weten zodat we zo snel mogelijk voor jou kunnen schakelen.
-
Hoe kan ik producten retourneren?Het kan natuurlijk gebeuren dat je je product wilt omruilen omdat je niet tevreden bent. Geen zorgen, samen gaan we het namelijk gewoon regelen! Je kan op de volgende manier een product retourneren: Breng ons op de hoogte van jouw retourzending via het contactformulier. Op deze manier kunnen wij de terugbetaling / retour direct afhandelen. Je ontvangt vervolgens van ons een mail met retourinstructies. Volg de retourinstructies en breng het pakketje naar een pakketpunt. Verzend het pakketje naar ons retouradres (in Nederland). We betalen je binnen 14 dagen na het kenbaar maken van je retourwens terug. BELANGRIJK: indien je ons niet van tevoren inlicht over de retourzending én je gebruikt het retourformulier niet, kunnen wij je niet terugbetalen. We kunnen dan namelijk niet herkennen dat het pakketje van jou is. Vul daarom voor alle zekerheid van tevoren het contactformulier in, wij sturen je dan de retourinstructies toe inclusief het retouradres.
-
Moet ik betalen voor een retourzending?Nee, indien je kiest om een waardebon van Beetje Zweverig te ontvangen, betalen wij voor jou de retourkosten! De waardebon kan je dan eenvoudig weer opnieuw gebruiken in onze webshop!
-
Kan ik een product ruilen of retourneren?Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je misschien toch een andere maat of kleur wilt. Je hebt bij ons altijd de mogelijk om jouw pakketje te ruilen of te retourneren. Je hebt bij ons namelijk na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je te bedenken en de bestelling te retourneren. Je kan er verder altijd voor kiezen of je het product wilt omruilen, voor een andere kleur of maat bijvoorbeeld. Of je kiest er bij het retour zenden voor dat je het product omruilt voor een waardebon. Uiteraard betreft de waarde van de waardebon hetzelfde als de waarde van het omgeruilde product. Mocht je er toch liever voor kiezen om het product retour te sturen en het daarbij verder te laten, dan zorgen we er uiteraard voor dat jij gewoon je geld terugkrijgt.
-
Hoe kan ik een cadeaubon kopen?Wat leuk dat je een cadeaubon voor iemand wilt geven en daarmee de collectieve energie naar een hoger niveau wilt brengen! Of misschien koop je wel een cadeaubon voor jezelf, als ultieme acties van zelfliefde. Wat het ook is, een cadeaubon kan je gemakkelijk en snel kopen via onze website. Als je hier drukt kom je automatisch terecht bij de cadeaubon pagina. Waar je alles leest over de cadeaubon, en waar je hem natuurlijk direct kan bestellen!
-
Zit er een vervaldatum op de cadeaubon?Ja, de cadeaubon heeft een vervaldatum van 2 jaar. Deze periode gaat in vanaf de datum waarop de cadeaubon wordt verstrekt als cadeau, en dus niet vanaf de datum waarop de cadeaubon wordt aangeschaft. Zo een beetje oneerlijk zijn als je de bon nog niet eens hebt gegeven en de vervaltijd al aan het tikken is, toch?
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?Annulering van je bestelling kan binnen 2 uur na het plaatsen van de bestelling. Ons orderverwerkingsproces start automatisch na 2 uur, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is. Wel kan je uiteraard het pakketje retourneren zodra je het ontvangen hebt.
-
Hoe kan ik iets bestellen?Wanneer je één van onze spiri-wiri goods wilt bestellen, dien je eerst op de product pagina het gewenste product te selecteren. Denk er hierbij aan om bij kleding te kiezen voor de maat en kleur die jij graag wilt hebben. Twijfel je over de maat? Maak dan gebruik van de Maattabel, die kan je vinden in de Productomschrijving. Voeg daarna het product toe aan jouw winkelwagen of druk direct op “Nu kopen”. Wil je nog even door winkelen? Voeg het product dan toe aan je winkelwagen, dit doe je door op de knop met "In winkelwagen" te klikken. Je kan altijd weer teruggaan naar jouw winkelwagen en het bestelproces vervolgen. Als je op het icoontje van de winkelwagen drukt op de website keer je terug naar de winkelwagen. Hier zie je een overzicht van alle producten die jij aan jouw persoonlijke winkelwagen hebt toegevoegd. Controleer nogmaals of je de juiste producten hebt gekozen. Voer eventueel een Promotiecode in mocht je deze hebben. Als alles klopt druk je op de knop ‘Afrekenen’. Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle (verplichte) gegevens correct ingevuld worden. Ook op deze pagina heb je de mogelijkheid om een Promotiecode toe te voegen, of een Cadeaubon in te wisselen. Wanneer je alles hebt ingevuld en de gegevens correct zijn kun je op de knop "Doorgaan" drukken zodat je in het bestelscherm komt.
-
Wat zijn de bezorgkosten?Is jouw bestelling boven de €75,00? Dan is de bezorging voor jou helemaal gratis! Is jouw bestelling onder de €75,00? Dan betaal je een vaste prijs van €4,95 aan verzendkosten.
-
Krijg ik garantie op mijn producten?Garanties worden (indien van toepassing) bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je voor meer informatie altijd eventjes contact met ons opnemen. Verder kan het natuurlijk altijd weleens voorkomen dat het geleverde product een foutje bevat. In dat geval krijg je van ons natuurlijk gewoon een nieuw product toegestuurd :) Wil je hier meer over weten? Check dan eventjes de 'Ruilen & retouren' pagina.
-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?Wist je dat onze goodies niet zomaar van de lopende band rollen? Nope, bij ons geen massaproductie voor winst! Jouw magische kledingstuk wordt namelijk speciaal voor jou gemaakt op het moment dat jij een bestelling plaatst. Waarom? Omdat wij geloven in zero waste! In plaats van bergen kleding die ergens liggen te wachten, streven wij ernaar onze planeet te koesteren. Dus, terwijl wij met liefde jouw item creëren, blijft onze ecologische voetafdruk minimaal. Heb je jouw nieuwe magische kledingstuk of spiri-wiri goodie gevonden op de website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling vrijwel altijd binnen 24 uur wordt verzonden. Je ontvangt een e-mail van ons zodra je bestelling is verzonden, waarna je gemakkelijk de voortgang van jouw bestelling kunt blijven inzien. Gemiddeld duurt het ongeveer 3-5 dagen voordat jouw bestelling bij jou thuis wordt bezorgd. Om er zeker van te zijn dat je bestelling z.s.m. wordt verzonden kun je altijd even contact opnemen. Wij staan voor je klaar om je te woord te staan en helpen je graag bij het maken van de juiste keuze. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt tijdens de verzending. Indien dit het geval is en het pakketje wordt niet op tijd bij u afgeleverd, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw bestelling z.s.m. wordt geleverd. Ben je niet tevreden? Laat het ons dan even weten, dikke kans dat wij namelijk nog wat voor jou kunnen doen!
-
Welke betaalmethoden accepteren jullie?Bij Beetje Zweverig zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaling en er niets kan gebeuren. Wij accepteren de volgende betaalmogelijkheden: Voor onze Nederlandse klanten: iDEAL Creditcard / Meastro PayPal ApplePay Klarna Klarna Afterpay Bitcoin Voor onze Belgische klanten: Bancontact Creditcard / Meastro PayPal ApplePay Klarna Klarna Afterpay Bitcoin Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen druk je op de knop "Doorgaan". Vervolgens krijg je een volledig overzicht van jouw bestelling te zien. De producten die je wilt kopen, het adres waar deze bezorgd dienen te worden, de (eventuele) verzendkosten en de wijze waarop je gaat betalen staan hier overzichtelijk samengevat. Klopt alles? Druk dan op de knop “Bestelling plaatsen betalen”. Hierna word je doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Nadat je betaald hebt wordt je automatisch teruggeleid naar de website van Beetje Zweverig, ook ontvang je per mail een bevestiging van jouw bestelling. Heb je deze onverhoopt niet ontvangen? Kan dan even in je ongewenste/spam folder. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
-
Wordt mijn pakketje risicovrij verzonden?Jazeker! Je pakketje wordt verzekerd verzonden en voorzien van een Track & Trace code. Hierdoor is het bestellen via onze website geheel risicovrij. Maak je geen zorgen om verborgen kosten of andere kosten, die zijn er namelijk simpelweg niet bij ons.
-
Kan ik een product ruilen of retourneren?Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is, of omdat je misschien toch een andere maat of kleur wilt. Je hebt bij ons altijd de mogelijk om jouw pakketje te ruilen of te retourneren. Je hebt bij ons namelijk na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je te bedenken en de bestelling te retourneren. Indien je wilt ruilen of retourneren, bekijk dan deze pagina voor alle benodigde informatie.
-
Moet ik betalen voor een retourzending?Nee, indien je kiest om een waardebon van Beetje Zweverig te ontvangen, betalen wij voor jou de retourkosten! De waardebon kan je dan eenvoudig weer opnieuw gebruiken in onze webshop! Indien je ervoor kiest om het volledige bedrag gecrediteerd te krijgen vragen wij je om te betalen voor de verzendkosten. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder die je zou gebruiken.
-
Wat kan ik doen als een product een fabrieksfout heeft?Wat vervelend! Helaas kan het wel eens voorkomen dat jouw product beschadigd raakt tijdens het transport of dat er bij het maken van het product een fabrieksfout in is gegleden. Geen zorgen, wij gaan er namelijk voor zorgen dat je het gewenste product, alleen dan zonder beschadigingen of fabrieksfout(en), alsnog krijgt. Mocht je een dergelijk product hebben ontvangen we willen je vragen om contact met ons op te nemen. Probeer hierbij je ordernummer te vermelden zodat we je nog sneller een oplossing kunnen geven. Bij eventuele beschadigingen door transport of fabrieksfout(en) leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuw pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer weer defect aan? Die kans is heel erg klein. Maar dan betalen we natuurlijk jouw volledige aankoopbedrag terug.
-
Hoe kan ik een product omruilen?Als je het door jou bestelde product wil omruilen voor een andere maat of kleur, is dat geen enkel probleem! Vul dan ons contactformulier in, vermeld hierbij altijd je ordernummer en laat ons weten welk product je wilt ruilen, en waarvoor je het wilt ruilen. Wil je een andere maat, of een andere kleur? Of misschien wel een heel ander product? Laat het ons weten zodat we zo snel mogelijk voor jou kunnen schakelen.
-
Kan ik een product ruilen of retourneren?Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je misschien toch een andere maat of kleur wilt. Je hebt bij ons altijd de mogelijk om jouw pakketje te ruilen of te retourneren. Je hebt bij ons namelijk na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je te bedenken en de bestelling te retourneren. Niet alleen bij ons trouwens, want wettelijk gezien heb je na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren, dit heet het "herroepingsrecht". Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat jij je pakketje ontvangt. Je kan er verder altijd voor kiezen of je het product wilt omruilen, voor een andere kleur of maat bijvoorbeeld. Of je kiest er bij het retour zenden voor dat je het product omruilt voor een waardebon. Uiteraard betreft de waarde van de waardebon hetzelfde als de waarde van het omgeruilde product. Mocht je er toch liever voor kiezen om het product retour te sturen en het daarbij verder te laten, dan zorgen we er uiteraard voor dat jij gewoon je geld terugkrijgt.
-
Hoe kan ik een product retourneren?Je kan op de volgende manier een product retourneren: Breng ons op de hoogte van jouw retourzending via het contactformulier. Op deze manier kunnen wij de terugbetaling / retour direct afhandelen. Je ontvangt vervolgens van ons een mail met retourinstructies. Volg de retourinstructies en breng het pakketje naar een pakketpunt. Verzend het pakketje naar ons retouradres (in Nederland). We betalen je binnen 14 dagen na het kenbaar maken van je retourwens terug. BELANGRIJK: indien je ons niet van tevoren inlicht over de retourzending én je gebruikt het retourformulier niet, kunnen wij je niet terugbetalen. We kunnen dan namelijk niet herkennen dat het pakketje van jou is. Vul daarom voor alle zekerheid van tevoren het contactformulier in, wij sturen je dan de retourinstructies toe inclusief het retouradres. Laat jij ons weten dat je wilt retourneren? Dan is dit de zogenoemde "datum van herroeping". Wij zullen jou dan binnen 14 dagen terugbetalen.
Meestgestelde vragen
Je hebt het pad naar alle antwoorden gevonden
bottom of page